Companii

Interviu ZF. Roxana Tisăianu, Napolact: Plafonarea preţurilor alimentelor ne-a afectat. Avem nevoie de piaţă liberă pentru a ne menţine competitivitatea

Roxana Tisăianu, managing director la FrieslandCampina România: Provocările sunt cu atât mai mari cu cât vin în lanţ – creşterile costurilor din ultimii ani în tot ce ţine de energie, apă, transport, inflaţie, creşterea de TVA la începutul anului pe produsele Bio şi a impozitării pe cifra de afaceri creează un mediu dificil de business în România.

Roxana Tisăianu, managing director la FrieslandCampina România: Provocările sunt cu atât mai mari cu cât vin în lanţ – creşterile costurilor din ultimii ani în tot ce ţine de energie, apă, transport, inflaţie, creşterea de TVA la începutul anului pe produsele Bio şi a impozitării pe cifra de afaceri creează un mediu dificil de business în România.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

21.03.2024, 18:20 98

Roxana Tisăianu, executivul român care conduce de la începutul acestui an operaţiunile FrieslandCampina România, producătorul Napolact, spune că plafonarea preţurilor şi marjelor a fost menită într-adevăr să vină în întâmpinarea consumatorilor, dar impactul asupra producătorilor nu a fost luat în calcul cu adevărat.

„Aceste măsuri au un impact major asupra producătorilor locali, care au o pondere mare din business în categoriile lapte, brânză şi unt (cele sub incidenţa OUG), şi mai puţin asupra celor care au pondere mică în aceste categorii, celor care nu se ocupă de producţie direct sau produc în exteriorul ţării. Aşadar, Napolact, brand românesc, cu producţie 100% locală, este unul dintre cele mai impactate“, a declarat ea pentru ZF.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO