Companii

Kaufland a deschis un nou hipermarket în Alba Iulia şi a ajuns la o reţea de 170 de magazine la nivel naţional

Kaufland a deschis un nou hipermarket în Alba Iulia şi...

Autor: Laurentiu Cotu

20.10.2023, 16:30 140

Retailerul german Kaufland a inaugurat cel de-al doilea hipermarket deţinut în municipiul Alba Iulia, ajungând astfel la o reţea de 170 de magazine la nivel naţional. Noul hipermarket este construit pe o suprafaţă totală de 6.200 mp, dintre care 3.400 mp  sunt alocaţi spaţiului de vânzare, deschiderea acestuia generând peste 60 de locuri de muncă în economia locală. Noua locaţie are o parcare extinsă, cu peste 270 de locuri, dintre care 11 pentru persoanele cu dizabilităţi şi opt pentru părinţi. Totodată, clienţii au la dispoziţie şi staţii de încărcare pentru maşinile electrice şi rastele pentru biciclete.

Hipermarketul este prevăzut cu 15 case de marcat, dintre care 6 case express, de tip self-service şi 9 standard, pentru plata rapidă a cumpărăturilor, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

„Noul Kaufland Alba Iulia dispune de o vitrină cu servire asistată cu o lungime de 20 de metri, raioane de fructe şi legume, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare şi drogherie. Galeria comercială oferă accesul la o varietate de magazine şi servicii, precum farmacia Dr. Max, plafarul Natura Plus, magazinul Inmedio, petshop-ul Zoomania, centrul de copiat chei Silca, automatele de plată City Pay şi Self Pay, precum şi De la Georgia, unde clienţii vor găsi produse de patiserie, cofetărie, gelaterie, pizza şi băcănie. Noul magazin Kaufland din Alba Iulia integrează şi sisteme de colectare selectivă“, se arată în comunicatul de presă al companiei.

Retailerul german Kaufland a trecut anul trecut de borna de 16 miliarde de lei (3,2 mld. euro) cifră de afaceri în România, după o creştere de 15% comparativ cu anul precedent, conform datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe. Compania a raportat un profit de 884,3 milioane de lei, în uşoară scădere faţă de anul anterior, în vreme ce numărul mediu de angajaţi a crescut cu peste 300, ajungând la 13.827 de oameni. Compania se numără printre cei mai mari jucători de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 ţări, 148.000 de angajaţi şi o reţea de 170 de magazine în România.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO