Companii

Laura Hamzea, Howard Johnson: Marile corporaţii şi-au recăpătat încrederea şi au renunţat la poziţiile defensive specifice crizei

Autor: Octavian Calei

07.03.2014, 00:06 445
Anul 2013 a fost aglomerat din punctul de vedere al evenimentelor, toate in­dustriile au înţeles că trebuie să fie în piaţă, să fie în dialog cu clienţii, cu partenerii, a spus Laura Hamzea, director de marketing al hotelului de patru stele Howard Johnson din Capitală.
 
Hotelul, situat în Piaţa Romană, a avut în 2013 venituri de 8,4 milioane de euro, din care 35% au fost generate de segmentul de food&beverage (evenimente, restaurante). „Marile corporaţii şi-au recăpătat încre­derea şi au renunţat la poziţiile defensive specifice crizei. Perioada 2009-2010 a fost extrem de dificilă pentru că toată lumea era în expectativă, nu se mai lansau nici în evenimente, nici în călătorii de afaceri, toată lumea era speriată de bugete, de tarife, însă în 2012 s-a observat o uşoară stabilizare, au revenit volumele dinainte şi anul trecut a fost o uşoară creştere“, a declarat ea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO