Companii

Mediaedge:cia comunica pentru mall-ul Baneasa Shopping City

02.10.2007, 17:55 24

Mediaedge:cia Romania, filiala de pe piata locala a celei mai mari agentii de planificare si implementare a comunicarii de media la nivel global, a castigat contul de dezvoltare a strategiei de comunicare si implementare media a mall-ului Baneasa Shopping City.
"Contul Baneasa Shopping City este o oportunitate pentru noi, pentru ca vom promova cel mai asteptat mall din Romania", a afirmat Bogdan Prajisteanu, managing director al Mediaedge:cia.
Printre cele mai importante servicii oferite de Mediaedge:cia se numara analiza profilului consumatorului, a eficientei investitiei, strategii de comunicare, cumparare, planificare si implementare media.
"Am ales Mediaedge:cia, parte a grupului WPP, pentru ca este una dintre cele mai mari si mai apreciate companii specializate in comunicare si implementare media", a declarat Ali Ergun Ergen, administrator si retail development manager al Baneasa Developments. Campania va incepe in primavara anului 2008, odata cu lansarea Baneasa Shopping City, si are ca obiectiv construirea notorietatii mall-ului.
Baneasa Shopping City reprezinta o constructie de aproximativ 85.000 mp, a carei suprafata inchiriabila va gazdui peste 220 de magazine. Mall-ul face parte din zona comerciala Baneasa care se intinde pe o suprafata de 450.000 mp si cuprinde companii precum IKEA, Carrefour, Metro, Bricostore, Mobexpert si Motor City, un showroom auto destinat vanzarii celor mai cunoscute marci de masini.
Mediaedge:cia este parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de publicitate din lume, si are 4.000 de consultanti in 199 de birouri din 79 de tari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO