Companii

Metro face al doilea centru de pregatire pentru clienti

 Metro face al doilea centru de pregatire pentru clienti
22.09.2008, 19:32 19

 

Metro Cash & Carry, cea mai mare retea de magazine de pe piata locala dupa valoarea vanzarilor, va inaugura in aceasta saptamana un centru de pregatire pentru clientii revanzatori, dupa ce in mai a anuntat investitii de circa un milion de euro in deschiderea unui centru de pregatire pentru restaurante. Ambele centre sunt localizate in unitatea retelei din cartierul Militari din Capitala. Magazinele de tip cash & carry de pe piata vizeaza in special clientii HoReCa (hoteluri, restaurante, firme de catering) si clientii revanzatori (magazinele mici). Reteaua mai are in plan in acest an deschiderea unui magazin cash & carry in orasul Deva, printr-o investitie de 15-20 mil. euro. Acesta va fi al 24-lea magazin al retelei Metro Cash & Carry din Romania. Ultima inaugurare a companiei a avut loc in anul 2005, la Baneasa. Anul trecut, reteaua a raportat o cifra de afaceri de 1,59 miliarde de euro, in crestere cu 11,3% fata de 2006. Pe piata romaneasca, competitorul Metro Cash & Carry este reteaua Selgros, detinuta de grupul german Rewe.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO