Companii

Mihai Bordeanu va face marketingul pentru Dacia-Renault în Anglia, a doua piaţă auto a Europei ca mărime. Obiectivul? Creşterea cotei Dacia

Mihai Bordeanu va face marketingul pentru Dacia-Renault...

Autor: Bogdan Alecu

10.03.2014, 00:06 352
Mihai Bordeanu, fostul director de marketing pentru mărcile Dacia şi Renault în cadrul Renault Commer­cial Roumanie, a preluat de la 1 martie funcţia de director de marketing pen­tru Marea Britanie, Irlanda, Cipru şi Malta, în cadrul Renault UK. Infor­maţia a fost deja publicată în presa din Re­gatul Unit şi a fost confirmată de Group Renault România. Potrivit aces­tora, funcţia de director de mar­ke­ting pentru Dacia şi Renault în Ro­mâ­nia este preluată de Ionuţ Gheorghe, 38 de ani, care anterior a deţi­nut func­ţia de chief marketing manager cros­sovers în cadrul Infiniti, pentru EMEA - pieţele emergente din Euro­pa, Rusia, Orientul Mijlociu şi Africa. In­finiti este brandul pre­mium al Nissan.
 
 
 
Bordeanu, îl în­lo­cu­ieş­te pe engle­zul Phil York, promovat pe­ o func­ţie de marketing la nivel global, la con­du­ce­rea departa­men­tului de marketing, şi îi va raporta direct lui Ken Ramirez, managing director al Renault UK. Fostul director de marketing din Ro­mâ­nia va fi responsabil în Regatul Unit de promovarea mărcilor Dacia şi Re­nault, planificarea produselor, dis­tri­buţia maşinilor, analize de piaţă, stra­tegie şi cercetare. Alături de el va fi şi Chris White, director de marketing adjunct.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO