Companii

Mitru Crişan, proprietarul lactatelor Diami: „Ne dezvoltăm prin fonduri proprii şi bani europeni. Am depus încă două proiecte pentru modernizarea fabricii şi a fermei cu 5,2 mil. euro pe fonduri europene“

Compania vinde produsele doar în România, în reţele de magazine precum Penny, Profi, Mega Image, Metro, Kaufland, ca branduri proprii ale unor lanţuri, dar este cunoscută şi cu brandul propriu de lactate Diami.

Compania vinde produsele doar în România, în reţele de magazine precum Penny, Profi, Mega Image, Metro, Kaufland, ca branduri proprii ale unor lanţuri, dar este cunoscută şi cu brandul propriu de lactate Diami.

Autor: Mirabela Tiron

09.02.2024, 18:30 198

Teletext, ce operează brandul propriu Diami pro­duce iaurturi, smântână, brânzeturi într-o fabrică din Slobozia (judeţul Ialomiţa) şi are afaceri de peste 20 mil. euro.

Compania Teletext, ce deţine brandul de lactate Diami, controlată de antreprenorul Mitru Crişan, un business de peste 20 de mil. euro, a depus încă două proiecte pe fonduri europene din PNRR, în valoare totală de 5,2 milioane de euro, pentru modernizarea fabricii şi a fermei.

„Am finalizat investiţia de 2,7 mil. de euro din fonduri europene în modernizarea fermei şi a fabricii iar acum am depus încă două proiecte pentru modernizare din bani PNRR, în valoare totală de 5,2 mil euro în total“, a spus  pentru ZF Mitru Crişan, proprietarul companiei.  Teletext, ce operează brandul propriu Diami, pro­duce iaurturi, smântână, brânzeturi într-o fabrică din Slobozia (judeţul Ialomiţa) şi con­curează pe rafturile maga­zi­ne­lor cu compa­nii precum Alba­lact, Danone, Fries­landCam­pina sau Covalact.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO