Companii

MOL castiga cota de piata in T1

16.05.2008, 17:20 16

MOL Romania, filiala locala a grupului petrolier ungar MOL, a inregistrat in primele trei luni ale anului crestere cu 3% a vanzarilor de combustibil in Romania, ceea ce a adus inca 0,3 puncte procentuale la cota de piata a operatorului ungar care a ajuns astfel la un nivel de 13%. Avansul nu aduce insa compania la nivelul de 15% pe care il detinea inaintea schimbului de benzinarii cu Petrom prin care MOL a renuntat la 30 de benzinarii primind 11 in schimb alaturi de o suma de bani. MOL ramane al patrulea juactor din piata dupa Petrom, Rompetrol si Lukoil. MOL detinea in Romania la sfarsitul primului trimestru 122 de benzinarii, comparativ cu 117 statii la finele perioadei similare din 2007. MOL Romania a inregistrat in 2007 dublarea profitului net la peste 12 milioane de euro, in contextul unei cresteri de 1,7% a cifrei de afaceri, la 533 milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO