Companii

Orkla estimeaza vanzari cu 20% mai mari la Wiesana

08.02.2007, 19:58 18

Orkla Foods Romania (OFR), filiala locala a grupului norvegian Orkla Foods, estimeaza o crestere de 20% in volum a vanzarilor de margarina Wiesana in acest an, dupa ce marca a trecut printr-un proces de rebranding. Potrivit reprezentantilor companiei, Wiesana este cea mai valoroasa marca din portofoliul de margarina retail al Orkla. OFR detine si marcile Ardealul, Tomi, Bunica, Wiesana, Linco, Unirea, Holland si LaMinut. Potrivit informatiilor companiei, anul trecut veniturile OFR s-au majorat cu 40%, ca urmare a integrarii afacerilor achizitionate in 2006. Cel mai important concurent al Orkla pe piata de margarina este Unilever.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO