Companii

Otter Distribution a pariat pe două noi lanţuri de magazine şi a obţinut o creştere de 5% a businessului

Autor: Cristina Roşca

14.11.2011, 10:58 143

Compania Otter Distribution, distribuitor de încălţăminte şi accesorii pe piaţa din România, a lansat în acest an două noi lanţuri de magazine - Promenade (multibrand) şi Clarks (monobrand). În prezent fiecare dintre cele două lanţuri au doar un singur magazin însă compania analizează posibilitatea deschiderii de noi unităţi.

Alături de cele două unităţi, Otter Distribution a mai deschis şi trei magazine Otter, ajungând la un total de 37 de magazine în total.

În acest context, afacerile companiei au crescut în primele nouă luni cu 5%, până la circa 12,3 mil. euro, în timp ce profitul a avansat cu 17%, la 1,34 mil. euro faţă de perioada similară din 2010.

Otter Distribution, compania care aduce în România primele două cele mai vândute mărci de pantofi din lume (Clarks şi Geox), alături de Ara, Gabor şi Otter, a vândut peste 150.000 de perechi de la începutul acestui an şi până în luna septembrie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO