Companii

Pepco, cu peste 410 magazine în România: „De când am intrat pe piaţă, în medie, deschidem 5 unităţi noi pe lună. În 2023 ne dorim 40 de magazine noi“. Pepco a obţinut în România în 2021 o cifră de afaceri de aproape 1,9 mld. lei, cu 36% mai mare versus 2020

În total, Pepco comercializează aproximativ 500 de categorii de produse şi, în medie, există aproximativ 12.000 de articole diferite într-un magazin individual.

În total, Pepco comercializează aproximativ 500 de categorii de produse şi, în medie, există aproximativ 12.000 de articole diferite într-un magazin individual.

Autor: Cristina Roşca

12.04.2023, 17:15 211

Retailerul polonez ce activează pe segmentul de discount a intrat pe piaţa locală în 2015 şi încă de la început a mizat pe o expansiune accelerată Profitul a avut o evoluţie chiar mai bună, aproape dublându-se la 248 mil. lei.

Discounterul polonez Pepco a ajuns să deţină în România peste 410 magazine de modă cu preţuri mici şi vrea să continue expansiunea acce­le­rată, bugetându-şi alte 40 de inau­gurări în 2023.

„Avem peste 410 magazine în Ro­mânia, ceea ce înseamnă că, de când am intrat pe piaţă, în medie, deschi­dem 5 magazine noi pe lună. Şi plani­ficăm noi deschideri, noi moderni­zări“, spun oficialii brandului.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO