Companii

Planurile Profi pentru 2017: 200 de magazine noi şi primul miliard de euro afaceri

Autor: Cristina Roşca

16.01.2017, 00:07 15157

Lanţul de supermarketuri Profi, preluat la finalul anului tre­cut de către fondul de investiţii Mid Europa Partners, şi-a bugetat pentru acest an 200 de deschideri de magazine, ceea ce ar duce reţeaua la peste 700 de unităţi. Mai mult, com­pania şi-a bugetat şi o creştere a cifrei de afaceri cu 35-40%, în linie cu anii anteriori, astfel că businessul retai­le­ru­lui ar urma să depăşească pragul de 1 mld. euro cifră de afaceri.

„Pentru acest an targetăm alte 200 de magazine noi. Avem un buget de investiţii de circa 50 de milioane de euro, bani orientaţi cu precădere către extinderea reţelei şi dez­voltarea logistică“, spune Daniel Cîrstea, românul care conduce reţeaua de circa doi ani.

Planurile anunţate de Profi pentru 2017 sunt cele mai am­biţioase anunţate până acum de un retailer în contex­tul în care în anii anteriori toţi jucătorii din comerţul modern deschideau împreună un total de 200 de unităţi.

În 2016 Profi a deschis peste 130 de magazine noi, fiind campionul expansiunii şi fiind totodată responsabil pen­tru mai bine de jumătate din totalul deschiderilor de magazine din comerţul mo­dern de anul trecut.

La finalul anului trecut lanţul de supermarketuri Profi a fost vândut de fondul de investiţii Enterprise Inverstors către un alt investitor financiar, Mid Europa Partners, în schimbul sumei de 533 mil. euro.

În momentul preluării noul acţionar a anunţat că vrea să continue expansiunea, amintind pragul de 1.000 de magazine, prag pe care niciun alt retailer nu l-a atins până acum.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO