Polonezii de la Pepco merg spre 100 de magazine la doi ani de la intrarea pe piaţă

28 oct 2016 Autor: Cristina Rosca

România se pregăteşte să devanseze Cehia şi să devină a doua cea mai importantă piaţă pentru discounter după Polonia.

Retailerul cu preţuri mici Pepco este prezent pe cinci pieţe în Europa Centrală şi de Est, respectiv Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria şi România. În total deţine 1001 unităţi, din care aproape 70% pe piaţa mamă din Polonia. Aici însă retailerul a intrat în 2004, pentru ca abia un deceniu mai târziu să se extindă în regiune. Pe piaţa locală a venit în 2014 şi a pariat pe o expansiune rapidă, ajungând la 89 de unităţi în oraşele mari şi medii ale ţării. În Cehia, o piaţă unde compania a intrat în anul anterior sunt 98 de magazine. 

În România compania a acoperit rapid aproape toată ţara, cu un format de magazine care pariază puternic pe preţuri mici. Astfel, retailerul s-a putut extinde atât în Bucureşti şi oraşele mari, cât şi în provincie în centre urbane mai mici precum Câmpina sau Sfântu Gheorghe.

Expansiunea rapidă şi pariul pe preţ au dus afacerile Pepco la aproape 70 mil. lei anul trecut, în primul an întreg de funcţionare. Compania Pepco Retail a obţinut şi un profit de 2,4 mil. lei cu 202 salariaţi.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 28.10.2016

 
Cuvinte cheie:
pepco
, polonezi
, magazine
, ieftin
, branduri
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide