Companii

Polonezii de la Pepco merg spre 100 de magazine la doi ani de la intrarea pe piaţă

Polonezii de la Pepco merg spre 100 de magazine la doi...

Autor: Cristina Roşca

28.10.2016, 00:05 1093

România se pregăteşte să devanseze Cehia şi să devină a doua cea mai importantă piaţă pentru discounter după Polonia.

Retailerul cu preţuri mici Pepco este prezent pe cinci pieţe în Europa Centrală şi de Est, respectiv Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria şi România. În total deţine 1001 unităţi, din care aproape 70% pe piaţa mamă din Polonia. Aici însă retailerul a intrat în 2004, pentru ca abia un deceniu mai târziu să se extindă în regiune. Pe piaţa locală a venit în 2014 şi a pariat pe o expansiune rapidă, ajungând la 89 de unităţi în oraşele mari şi medii ale ţării. În Cehia, o piaţă unde compania a intrat în anul anterior sunt 98 de magazine. 

În România compania a acoperit rapid aproape toată ţara, cu un format de magazine care pariază puternic pe preţuri mici. Astfel, retailerul s-a putut extinde atât în Bucureşti şi oraşele mari, cât şi în provincie în centre urbane mai mici precum Câmpina sau Sfântu Gheorghe.

Expansiunea rapidă şi pariul pe preţ au dus afacerile Pepco la aproape 70 mil. lei anul trecut, în primul an întreg de funcţionare. Compania Pepco Retail a obţinut şi un profit de 2,4 mil. lei cu 202 salariaţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO