Companii

Procesatorul de carne şi lapte Cris-Tim, afaceri cu 12% mai mari în T1 2017. „Creşterea din primul trimestru a fost în linie cu ceea ce ne-am bugetat, deşi a fost un început de an atipic.”

Radu Timiş, proprietarul grupului Cris-Tim

Radu Timiş, proprietarul grupului Cris-Tim

Autor: Mădălina Dediu Panaete

19.04.2017, 00:07 1637

Cris-Tim, unul dintre cele mai mari grupuri din industria alimentară locală, a finalizat primul trimestru cu o creştere a cifrei de afaceri de 12% faţă de perioada similară a anului precedent, avansul fiind în linie cu bugetul producătorului.

„Creşterea din primul trimestru a fost în linie cu ceea ce ne-am bugetat, deşi a fost un început de an atipic, cu zăpezi, o situaţie politică nu tocmai bună, cu o stare de agitaţie care a determinat o lipsă a nevoii de consum a populaţiei. Oamenii nu mai consumă când apare această stare în piaţă, lucru care pe noi, cei din industria alimentară, ne afectează. Dar a început să se simtă un reviriment al consumului din luna martie, iar în aprilie a continuat acest trend“, a declarat Radu Timiş, proprietarul grupului Cris-Tim. Grupul are în portofoliu trei categorii mari de produse şi anume mezeluri, lactate şi produse ready-meal (mâncare gata preparată). Toate categoriile au avut o evoluţie pozitivă în primul trimestru, însă segmentul cu cea mai mare creştere a fost cel de ready meal, de 33% în valoare şi 30% în volum. 

Anul trecut, grupul a avut o cifră de afaceri de 124 de milioane de euro, în creştere cu 18% faţă de anul anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO