Companii

Producătorul cafelei Doncafé a intrat în retail cu brandul BEANZ. Primul magazin a fost deschis în Promenada Mall după o investiţie de 200.000 de euro

Magazinul-cafenea BEANZ, situat în centrul comercial Promenada Mall, are o suprafaţă de 100 de metri pătraţi şi cinci angajaţi permanenţi.

Magazinul-cafenea BEANZ, situat în centrul comercial Promenada Mall, are o suprafaţă de 100 de metri pătraţi şi cinci angajaţi permanenţi.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

20.12.2017, 00:06 1023

Strauss România, producătorul cafelei Doncafé, a deschis un magazin concept sub cel mai nou brand de cafea din portofoliu, BEANZ.

Magazinul-cafenea, situat în centrul comercial Promenada Mall, are o suprafaţă de 100 de metri pătraţi şi cinci angajaţi permanenţi.

„BEANZ este un brand dedicat generaţiei Millenials. Acesta face parte dintr-un «ecosistem» alături de o plat­formă internaţională de e-commerce, un sistem de vânzare mobil (coffee truck) şi o reţea de magazine partenere“, a declarat Marius Meleşteu, general manager al Strauss South Central Europe, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa cafelei, cu afaceri de peste 60 de milioane de euro anual.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO