Companii

Producătorul de motounelte Stihl şi-a majorat afacerile cu 15% anul trecut. „Utilizatorii au început să migreze de la produsele ieftine la cele premium”

Producătorul de motounelte Stihl şi-a majorat afacerile...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

29.03.2018, 14:49 336

Divizia locală a grupului german Stihl, unul dintre cei mai mari producători de moto­ferăstraie şi motocoase la nivel mondial, şi-a majorat afacerile cu 15% anul trecut, ajungând la aproximativ 167 de milioane de lei, potrivit calculelor ZF pe baza datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

„Putem spune că este cel mai bun an al companiei de până acum, un record istoric. De altfel, avem trei dealeri care au înregistrat pentru prima dată cifre de afaceri de peste un milion de euro, iar anul acesta ne aşteptăm la încă 5-6 parteneri care să atingă acelaşi nivel”, spune Ioan Mezei, director general al Stihl România.

Produsele Stihl se găsesc acum în 360 de magazine care aparţin distribuitorilor autorizaţi din ţară. În magazine, sunt vândute motounelte sub două branduri – Stihl şi Viking, după ce compania germană Stihl a cumpărat, în 1992, producătorul Viking. Începând cu acest an însă, produsele Viking vor trece sub brandul Stihl, după ce compania a constatat că brandul Stihl înregistrează vânzări mai bune.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO