Pambac, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de produse de morărit şi de paste făinoase, a bugetat pentru acest an investiţii de aproximativ 9 mil. euro pentru modernizarea fabricii de paste făinoase, pentru retehnologizarea celor două mori, de grâu şi porumb, şi pentru achiziţia de noi instalaţii. Compania a investit anul trecut aproximativ 1,2 mil. euro în linii de ambalare a pastelor făinoase scurte, care oferă posibilitatea ambalării automate la cutii a pastelor produse, cu o capacitate de 40 de tone pe zi, dublând astfel randamentul de producţie al companiei.
„Continuăm proiectul de modernizare a fabricii de paste făinoase şi în acest an, cu linii automate de ambalare, paletizare şi stocare a pastelor lungi. Investiţia, care se ridică la aproximativ 4 milioane de euro, se va realiza din finanţare proprie, prin reinvestirea profitului obţinut în anul anterior. Ne-am propus să retehnologizăm şi cele două mori, de grâu şi porumb, prin înlocuirea de componente, achiziţia de instalaţii necesare pentru a optimiza ambalarea, paletizarea şi stocarea produselor. Valoric, această investiţie se ridică la aproximativ 4,85 milioane de euro şi se va realiza prin accesarea de fonduri europene“, a declarat pentru ZF Transilvania Mirela Totu, marketing manager Pambac.
Producătorul de panificaţie este prezent în principalele reţele internaţionale şi naţionale din comerţul modern - hipermarket, supermarket, discounteri şi cash & carry. Produsele Pambac se găsesc în Kaufland, Auchan, Mega Image, Profi, Metro, Selgros, dar şi în lanţurile româneşti de retail, conform ultimelor date.