♦ VarunaS a mai păstrat magazine fizice în Iaşi şi Timişoara în urma restricţiilor din pandemie ♦ Afacerile companiei au crescut double digit în 2021.
VarunaS, companie care activează în domeniul retailului şi distribuţiei de jucării, a crescut cu două cifre la nivel de cifră de afaceri în 2021 faţă de 2020, ceea ce a dus businessul la circa 14 mil. lei, din calculele ZF făcute pe baza datelor de la companie. Provocările în urma pandemiei de COVID-19 s-au reflectat însă în strategia firmei, care a închis o parte dintre magazinele pe care le avea în mall.
„Anul trecut a fost unul bun, atât din punctul de vedere al creşterii cifrei de afaceri, cât şi al profitabilităţii, amândouă au înregistrat un trend ascendent, au crescut cu două cifre, în jur de 14 mil. lei, estimativ. Provocările pandemiei ne-au influenţat deciziile de dezvoltare a afacerii. Ne vedem nevoiţi să închidem din magazine, să ne orientăm mai mult pe online, pe distribuţie, chiriile sunt foarte mari. Faptul că nu mai puteau clienţii să vină în magazine ne-a afectat foarte mult, magazinele noastre fiind în mall. Mai avem două magazine în Timişoara şi Iaşi“, a explicat pentru ZF Edda Fey, proprietara VarunaS.