INTERVIU

Alina Bistreanu, grupul de modă LPP: Am majorat businessul cu 70%, până la aproape 200 mil. lei

19 apr 2018 Autor: Cristina Rosca

Vezi galeria foto Alina Bistreanu, director general al grupului de modă LPP: Pentru anul 2018 ne-am propus din nou o ţintă foarte ambiţioasă de creştere a cifrei de afaceri cu peste 40% faţăde anul 2017, incluzând şi noile inaugurări planificate pentru acest an.

♦ Grupul polonez LPP a intrat pe piaţa de modă din România acum circa un deceniu, iar în 2014 a început să se extindă mai agresiv, aducând treptat toate cele cinci branduri ♦ Sub mărcile Reserved, Sinsay, Mohito, Cropp şi House sunt deschise astăzi 35 de magazine fizice cu afaceri de circa 192 mil. lei anul trecut ♦ Pentru 2018 sunt bugetate circa zece deschideri şi o creştere a businessului de 40%.

„Reţeaua noastră locală numără până în prezent 35 de ma­gazine, deschise în Bucureşti, Bacău, Braşov, Cluj-Napoca, Con­­stanţa, Ploieşti şi Timi­şoa­ra“, spune Alina Bis­trea­­nu, exe­cu­tivul care con­duce busi­ne­ssul din România al gru­pului polonez din 2014.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 19.04.2018

 
Cuvinte cheie:
LPP
, grup
, business
, moda
, majorare
, polonia
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide