Retail&Agrobusiness

Ciprian Otea, Misavan: Construim o fabrică nouă pentru produse profesionale de curăţenie, un proiect modern pentru zona Europei de Est. Investiţia se apropie de 9 milioane de euro

Ciprian Otea, Misavan: Construim o fabrică nouă pentru...

Autor: Cristina Bellu

17.10.2023, 16:20 789

Producătorul şi distribuitorul ieşean de bunuri de curăţenie şi îngrijirea locuinţei Misavan urmează să demareze construcţia unei unităţi de producţie pentru produse profesionale de curăţenie, o investiţie care ar putea ajunge la 9 milioane de euro potrivit lui Ciprian Otea, pro­prie­tarul companiei.

“Construim o fabrică nouă, o investiţie de 8-9 milioane de euro, un proiect modern pentru zona Europei de Est, axat pe produse profesionale de curăţenie. Când alţii închid o fabrică după 57 de ani (fabrica de detergent de la Ploieşti a Unilever, care producea brandul românesc Dero-n. red.), noi deschidem una nouă”, a spus Ciprian Otea, prezent marţi la evenimentul ZF Branduri româneşti 2023.

Recent, gigantul anglo-olandez Unilever a anunţat că fabrica de detergent de la Ploieşti, care producea brandul românesc Dero, va fi închisă şi relocată până la final de 2024, după aproape şase decenii de funcţionare.

Grupul Misavan, fondat în anul 2000 de antreprenorul Ciprian Otea, a distribuit iniţial produse de menaj către consumatorii care fac shopping în retail. Ulterior, cu echipa proprie de vânzări, cu flota proprie de distribuţie, compania a mers către alte segmente precum HoReCa, birouri, industrie şi sectorul medical.

Astăzi, Misavan are acoperire naţională şi un portofoliu de peste 13.000 de clienţi, dintre care mare parte sunt clienţi instituţionali, companii care folosesc produsele de curăţenie.

“Am gândit fabrica astfel încât să putem lucra cu până la 150-200 de ingrediente, lucru care ne oferă foarte multă versatibilitate în execuţia produselor”, a mai spus Ciprian Otea.

Potrivit acestuia, businessul Misavan a atins 30 mil. euro şi are aproape 400 de angajaţi.

“Suntem un nume recent intrat pe această piaţă puternic concurenţială, unde peste 90% din vânzări sunt cumulate de brandurile internaţionale. Noi am mizat pe calitate, am încercat să avem reţete ireplicabile. În ani, lucrul acesta s-a simţit, iar acest element de a susţine brandul prin calitate ne-a ajutat până acum”.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO