Retail&Agrobusiness

Deichmann a mers spre vânzări de 300 mil. lei

Deichmann a mers spre vânzări de 300 mil. lei

Autor: Cristina Roşca

21.04.2015, 00:04 109
Grupul german Deichmann, liderul pieţei locale de încălţăminte, a vândut anul trecut 2,76 milioane de perechi de pantofi, la un preţ mediu de 106 lei. Preţul mediu al pantofilor vânduţi de nemţi a crescut cu 7%, de la 99 de lei în 2013, potrivit calculelor ZF.
 
La o populaţie de 20 de milioane de oameni şi la 2,76 milioane de perechi de pantofi vândute, Deichmann a încălţat anul trecut unu din şapte români, conform calculelor ZF.
 
Deichmann se adresează persoanelor cu venituri mici şi medii, având un model de business bazat pe volum. Un model similar au şi polonezii de la CCC, care se extind puternic. Acelaşi model avea şi Leonardo, liderul pieţei până în 2013. În prezent compania Leonardo SRL, care opera magazinele, a intrat în faliment, iar o parte din  magazine, activele sănătoase, au fost mutate pe o altă societate, potrivit datelor ZF. Nu există însă informaţii privind planurile de viitor ale Leonardo.
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO