Retail&Agrobusiness

Doar două reţele mai pun hipermarketuri noi pe harta Bucureştiului, o piaţă de 1,5 mld. euro

Kaufland şi Carrefour sunt cei mai extinşi retaileri din Bucureşti pe formatul hipermarket, cu câte zece unităţi fiecare. Cei doi au în construcţie alte două magazine fiecare.

Kaufland şi Carrefour sunt cei mai extinşi retaileri din Bucureşti pe formatul hipermarket, cu câte zece unităţi fiecare. Cei doi au în construcţie alte două magazine fiecare.

Autor: Cristina Rosca

23.11.2015, 08:00 875

Kaufland şi Carrefour au în prezent în construcţie câte două hipermarketuri pe piaţa din Bucureşti unde sunt deja active 32 de magazine pe acest format, cu încasări anuale estimate de ZF la 1,4-1,6 miliarde de euro.

Toată piaţa locală de hiper­marketuri este estimată de ZF la peste 4-4,5 mld. euro, iar Capitala este responsabilă pen­tru mai bine de o treime.

Retailerii internaţionali, atât pe format mare, cât şi pe supermarket, discount şi proximitate, s-au înghesuit în Bucureşti pe de-o parte pentru că este cel mai mare oraş al ţării, cu peste 2 milioane de locuitori, pe de alta pentru că salariul mediu este cu 40% peste media naţională de 380 de euro, iar rata şomajului este minimă.

„Bucureştiul este de departe cea mai importantă piaţă din punct de vedere economic pentru comercianţi. Cred că mai este loc de deschideri de hipermarketuri în oraş, însă nu mai mult de 1-2 pe an. Cred că doar Kaufland şi Carrefour mai continuă dezvoltarea pe acest segment în Capitală“, spune Cătălina Aldea, consultant în retail management şi fost executiv în comerţul modern pentru mulţi ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO