Comerţul modern contribuie cu 70% la businessul Unilever, deşi reţelele străine au doar 2% din totalul magazinelor prezente pe piaţa românească.
Unilever, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de bunuri de larg consum, care are în portofoliu atât branduri româneşti precum Napoca sau Dero, dar şi nume internaţionale precum Lipton, Dove sau Rexona, este prezent cu cel puţin un produs în toate magazinele din România, respectiv în peste 90.000 de unităţi.
„Cel puţin un produs de-al nostru se află în cele peste 90.000 de puncte de vânzare care se potrivesc portofoliului nostru. Avem un sistem de distribuţie construit cu multe investiţii, sudoare (la propriu) şi pe care ne străduim să îl menţinem în cea mai bună formă“, spune Ionuţ Ilie, directorul de vânzări al Unilver South Central Europe. De la Bucureşti, Unilever South Central Europe controlează operaţiunile din mai multe ţări din regiune: România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia, Moldova şi Kosovo. Piaţa locală este dintre acestea cea mai importantă, contribuind, potrivit ultimelor informaţii disponibile, cu peste 50% din venituri. Unilever este un grup cu activităţi pe mai multe segmente de piaţă, atât alimentare, respectiv condimente, margarină sau dulciuri, dar şi nealimentare – produse pentru îngrijire personală sau îngrijirea locuinţei.