Retail&Agrobusiness

„Doar jucătorii din comerţul modern mai deschid magazine. Comerţul tradiţional mai degrabă închide“

Ionuţ Ilie, director de vânzări al Unilever South Center Europe:

Personal, am o mare dezamăgire că sunt foarte puţini antreprenori români care reuşesc să ţină piept lanţurilor internaţionale şi doar câţiva care reuşesc să se mai şi dezvolte.

Ionuţ Ilie, director de vânzări al Unilever South Center Europe: Personal, am o mare dezamăgire că sunt foarte puţini antreprenori români care reuşesc să ţină piept lanţurilor internaţionale şi doar câţiva care reuşesc să se mai şi dezvolte.

Autor: Cristina Rosca

03.06.2015, 00:08 623

Comerţul modern contribuie cu 70% la businessul Unilever, deşi reţelele străine au doar 2% din totalul magazinelor prezente pe piaţa românească.

Unilever, unul dintre cei mai im­portanţi jucători de pe piaţa de bunuri de larg con­sum, care are în portofoliu atât branduri româneşti pre­cum Napoca sau Dero, dar şi nume internaţionale pre­cum Lipton, Dove sau Re­xona, este prezent cu cel pu­ţin un produs în toate magazinele din Ro­mânia, respectiv în peste 90.000 de unităţi.

„Cel puţin un produs de-al nostru se află în cele peste  90.000 de puncte de vânzare care se potrivesc portofoliului nostru. Avem un sistem de distribuţie construit cu multe investiţii, sudoare (la propriu) şi pe care ne străduim să îl menţinem în cea mai bună formă“, spune Ionuţ Ilie, directorul de vânzări al Unilver South Central Europe. De la Bucureşti, Unilever South Central Eu­rope controlează operaţiunile din mai multe ţări din regiune: România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia, Moldova şi Kosovo. Piaţa locală este dintre acestea cea mai importantă, contribuind, potrivit ultimelor informaţii disponibile, cu peste 50% din venituri. Unilever este un grup cu activităţi pe mai multe segmente de piaţă, atât ali­men­tare, respectiv condimente, mar­garină sau dul­ciuri, dar şi nealimentare – produse pentru îngrijire personală sau îngrijirea locuinţei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO