Anul trecut, peste 151 de milioane de de vizite înregistrate pe site-ul eMag (55% în medie din traficul total) au venit de pe smartphone şi tabletă, în creştere de 2,2 ori faţă de anul precedent. Dispozitivele mobile au atras o creştere semnificativă a numărului de comenzi, cu peste 148% faţă de anul precedent, o treime dintre acestea provenind din acestă zonă.
În acelaşi timp, traficul total a crescut cu 63% faţă de 2015, ajungând la 270 de milioane de vizite, lunile septembrie şi decembrie aducând peste 60% dintre acestea, potrivit datelor furnizate de companie, evoluţia fiind dublă faţă de estimările iniţiale.
„Folosirea smartphone-ului a devenit firească, iar comerţul online se potriveşte foarte mult cu acest comportament. (...) Eforturile făcute de noi în tot ceea ce a însemnat dezvoltarea şi îmbunătăţirea aplicaţiei eMAG se reflectă în gradul ei ridicat de utilizare.”, a declarat Bogdan Axinia, VP Platforms & Technology Director eMAG.