Retail&Agrobusiness

eMAG: Peste jumătate dintre familiile din România fac liste de cumpărături şi îşi planifică produsele pe care vor să le achiziţioneze

eMAG: Peste jumătate dintre familiile din România fac...

Autor: Cristina Bellu

22.09.2023, 11:40 127

Mai bine de jumătate dintre familiile din România  au o abordare bine organizată atunci când merg la cumpărături, fac liste şi îşi planifică produsele pe care doresc să le achiziţioneze, arată  un studiu efectuat în rândul clienţilor eMAG în perioada 17-29 august.

Bărbaţii au venituri mai mari, însă partenerele sunt cele care preiau responsabilitatea cumpărăturilor obişnuite. Astfel, femeile aleg produsele de curăţenie, obiectele de mobilier, articolele vestimentare şi accesoriile, dar şi produsele de igienă sau produsele dermato-cosmetice, în timp ce bărbaţii se implică mai mult în alegerea cumpărăturilor din categoria electro-IT & auto, băutură şi mâncare, accesorii şi echipamente sportive.

În acelaşi timp, studiul arată că bărbaţii preferă opţiunile mai comode şi caută mereu cea mai simplă metodă pentru a achiziţiona un produs. Pe de altă parte, femeile sunt atente să aleagă şi cel mai bun preţ, astfel că urmăresc promoţii şi oferte.

eMAG a explorat dinamica rolurilor în familie în ce priveşte cumpărăturile şi a lansat o nouă umbrelă  de comunicare la nivel regional, în România, Ungaria şi Bulgaria.

Campania este construită în jurul Familiei Căutărescu, o familie în care fiecare personaj reprezintă o tipologie de consumator şi îşi urmăreşte propriul interes când vine vorba despre shopping.

Aşa au apărut: Bebe #CautatorulChibzuit, Flori #CautatorulOrganizat, Relu #CautatorulMereuInPriza, Anton #CautatorulDeAltceva, Ema #CautatorulDeNou, David #CautatorulSuperSmart.

„Fiecare dintre noi avem nevoi şi roluri diferite în familie, iar datele noastre arată că fiecare membru are un comportament specific. La fel stau lucrurile şi în Familia Căutărescu, cu ajutorul căreia ne propunem să comunicăm într-un mod simplu şi uşor de povestit mai departe despre serviciile şi ofertele pe care le punem la dispoziţia clienţilor noştri. Ancorată în sloganul de brand lansat acum mai bine de un an, noua campanie de comunicare portretizează prin intermediul unor situaţii de viaţă interpretate cu umor felul în care shoppingul online pătrunde din ce în ce mai mult în obiceiurile de zi cu zi ale familiilor”, explică Irina Pencea, General Manager eMAG România.

Alături de echipa de marketing eMAG, campania creativă a fost realizată de Jam Session Agency, în colaborare cu ABATOR, FAMILY FILM şi regizorul Radu Munteanu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO