Retail&Agrobusiness

Heineken intră pe piaţa de cidru şi vrea să ducă Strongbow în câteva sute de puburi

Onno Rombouts: Imaginaţi-vă cum va fi să mergeţi la restaurant şi să aveţi o notă cu produse cu TVA de 24% şi altele cu 9%.

Onno Rombouts: Imaginaţi-vă cum va fi să mergeţi la restaurant şi să aveţi o notă cu produse cu TVA de 24% şi altele cu 9%.

Autor: Ioana David

13.04.2015, 00:00 627
Heineken, unul dintre cei mai mari jucători din industria locală de bere, a făcut primul pas în afară pieţei tradiţionale şi intră pe segmentul de cidru (o băutură fermentată din mere cu un conţinut de alcool de 4,5%), prin lansarea Strongbow, produs pe care vrea să-l ducă în câteva sute de pub-uri şi restaurante şi în toate reţele de magazine din comerţul modern.
 
„Dacă ieşi din ţară vei găsi cidru, dar pe această piaţă nu se vinde. Este o oportunitate imensă pentru noi, pentru că la nvel global suntem numărul 1 în cidru. Am achiziţionat producătorul Strong­bow în 2010 şi de atunci am început să învăţăm pentru că noi ştiam berea. Nu ne-am grăbit“, a spus Onno Rombouts, managing director al Heineken România.
 
Lansarea are loc înainte de începutul sezonului cald, iar planurile olandezilor sunt de a promova puternic aceste brand, despre care Rombouts spune că poate ajunge la consumatori la care berea nu poate ajunge.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO