Onno Rombouts: Imaginaţi-vă cum va fi să mergeţi la restaurant şi să aveţi o notă cu produse cu TVA de 24% şi altele cu 9%.
Heineken, unul dintre cei mai mari jucători din industria locală de bere, a făcut primul pas în afară pieţei tradiţionale şi intră pe segmentul de cidru (o băutură fermentată din mere cu un conţinut de alcool de 4,5%), prin lansarea Strongbow, produs pe care vrea să-l ducă în câteva sute de pub-uri şi restaurante şi în toate reţele de magazine din comerţul modern.
„Dacă ieşi din ţară vei găsi cidru, dar pe această piaţă nu se vinde. Este o oportunitate imensă pentru noi, pentru că la nvel global suntem numărul 1 în cidru. Am achiziţionat producătorul Strongbow în 2010 şi de atunci am început să învăţăm pentru că noi ştiam berea. Nu ne-am grăbit“, a spus Onno Rombouts, managing director al Heineken România.
Lansarea are loc înainte de începutul sezonului cald, iar planurile olandezilor sunt de a promova puternic aceste brand, despre care Rombouts spune că poate ajunge la consumatori la care berea nu poate ajunge.