Retail&Agrobusiness

Heineken, la al doilea an de scădere, dă vina pe „economia inertă“

Heineken, la al doilea an de scădere, dă vina pe...

Autor: Ioana David

12.02.2015, 00:05 134
Producătorul olandez de bere Heineken a înregistrat un declin al volumelor de aproximativ 5% pe piaţa locală în 2014, acesta fiind al doilea an consecutiv în care compania nu reuşeşte să scape de scăderi.
 
Heineken, care are cel mai mare număr de fabrici dintre producătorii locali de bere, patru, la Miercurea Ciuc, Craiova, Constanţa şi Mureş, şi un portofoliu de 23 de mărci, a resimţit vremea nefavorabilă şi economia care, spun reprezentanţii Heineken în raport, merge „pe brânci“. PIB-ul României a crescut anul trecut cu 2,7%-3%, iar cifra de afaceri din comerţ a avansat cu 7%.
 
Acestea sunt primele rezultate financiare anuale ale unei companii din industria berii, care arată că 2014 a fost un an dificil, în care piaţa a fost pe scădere. Heineken este al doilea mare jucător din industria locală a berii în funcţie de cifra de afaceri înregistrată. Pe primul loc se află sud-africanii de la SABMiller, care deţin Ursus Breweries.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO