Retail&Agrobusiness

Kaufland lansează prima marcă proprie realizată exclusiv la nivel local

Kaufland lansează prima marcă proprie realizată...

Autor: Cristina Bellu

29.11.2017, 15:39 899

Lanţul german de hipermarketuri Kaufland, liderul pieţei locale de comerţ, a lansat marca proprie K-Vreau din România, dedicată produselor realizate exclusiv de producători şi furnizori locali.

“Încurajăm consumul de produse locale şi suntem printre puţinii retaileri cu peste 50% produse la raft ce provin din România. De aceea, crearea acestei noi mărci cu specific local vine ca o continuare firească a demersurilor noastre şi ne bucurăm să putem susţine şi în acest mod dezvoltarea producătorilor locali”, spune Valer Hancaş, Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland România.

Gama K-Vreau din România cuprinde de la alimente de bază precum făină, mălai, griş, arpacaş, produse de panificaţie, mezeluri, dulciuri (cornuleţe cu diferite umpluturi, rulade, salam de biscuiţi etc), lactate (brânzeturi, smântână, lapte, iaurt), sucuri naturale de fructe - şi până la preparate cu specific local precum jumări, carne la garniţă şi altele.

În prezent, brandul cuprinde peste 80 de produse şi se află în permanentă extindere.

Designul ambalajului este inspirat din motivele tradiţionale româneşti reinterpretate într-o notă modernă, în linie cu identitatea vizuală Kaufland şi exprimă simplitate, onestitate, şi mai ales pasiune pentru savoarea produselor româneşti.

La începutul anului Kaufland a lansat două mărci proprii – K-Bio şi K-Take – dedicate produselor bio şi vegetariene. Compania are mai multe mărci private, cea mai importantă fiind K-Classic.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO