Retail&Agrobusiness

Metro închide un magazin la Brăila. „Dezvoltarea economică locală nu a fost pe măsura aşteptărilor“

Metro închide un magazin la Brăila. „Dezvoltarea...

Autor: Dana Ciriperu

27.01.2016, 00:00 929
În 2010, la deschiderea magazinului, reprezentaţii Metro mizau pe transformarea Brăilei „în polul comercial de altădată, când aici se fixa ceasul comerţului românesc“.
 
Metro Cash&Carry, reţeaua germană care a deschis în 1996 drumul comerţului modern în România, va închide în martie magazinul din Brăila în urma unei decizii care vizează „un proces de optimizare“.
 
Compania a mai închis în 2014 un magazin în Piteşti, însă acesta era sub brandul Punct, cu dimensiuni mai mici şi ofertă mai redusă faţă de o unitate cash&carry.
 
Magazinul din Brăila este prima unitate de tip cash&carry închisă de companie de la intrarea pe piaţă. Retailerul are în prezent 31 de magazine cash&carry şi afaceri estimate la un miliard de euro anual. „Metro a decis să nu mai continue investiţiile locale în Brăila ca parte a procesului de optimizare în ceea ce priveşte afacerea companiei, prin închiderea magazinului din Strada Transilvaniei 1-5, în cursul lunii martie 2016“, au spus reprezentanţii companiei pentru ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO