Producătorul exportă ciocolată în peste 50 de ţări, iar printre cele mai mari pieţe se numără Ungaria, Canada sau China.
Franco del Fabbro, italianul care la începutul acestei luni a venit la conducerea Heidi Chocolat, cel mai mare exportator local de ciocolată, spune că în perioada următoare compania se va concentra pe creşterea exporturilor, un segment care aduce în prezent 50% din cifra de afaceri de 17 mil. euro a companiei.
„Exportăm în aproape 50 de ţări şi acest lucru va face parte din planul nostru de creştere. Poate nu vom majora numărul de ţări în care suntem prezenţi, dar vrem să creştem în ţările unde exportăm deja. Poate în următorii ani Heidi va deveni un brand premium recunoscut internaţional cum este Dacia în segmentul ei“, afirmă Franco del Fabbro, 49 de ani, managing director al Heidi Chocolat.
Executivul italian are o experienţă de 24 de ani în cadrul Kraft Foods (Mondelez International), unul dintre cei mai mari jucători de la nivel mondial din industria dulciurilor şi a cafelei. Ultima funcţie ocupată înainte de a veni în România a fost cea de senior category marketing director Philadelphia Europe, iar anterior a fost managing director al Kraft Foods Bulgaria, companie care deţine două unităţi de producţie şi care fabrică şi brandul românesc Poiana.