Retail&Agrobusiness

Noul şef al Heidi: Dacă cererea continuă în ritmul acesta, la anul vom extinde din nou fabrica

Franco del Fabbro

Franco del Fabbro

Autor: Mădălina Dediu Panaete

18.07.2014, 00:08 776

Producătorul exportă ciocolată în peste 50 de ţări, iar printre cele mai mari pieţe se numără Ungaria, Canada sau China.

Franco del Fabbro, italianul care la înce­pu­tul acestei luni a venit la conducerea Heidi Chocolat, cel mai mare exportator local de ciocolată, spune că în perioada următoare compania se va con­cen­tra pe creş­terea expor­tu­rilor, un seg­ment care aduce în prezent 50% din cifra de afaceri de 17 mil. euro a companiei.

„Exportăm în aproape 50 de ţări şi acest lucru va face parte din planul nostru de creş­te­re. Poate nu vom majora numărul de ţări în care sun­tem prezenţi, dar vrem să creştem în ţările unde ex­por­tăm deja. Poate în următorii ani Heidi va deveni un brand premium recunoscut internaţional cum este Dacia în segmentul ei“, afirmă Franco del Fabbro, 49 de ani, managing director al Heidi Cho­co­lat.

Executivul italian are o experienţă de 24 de ani în cadrul Kraft Foods (Mondelez International), unul dintre cei mai mari jucători de la nivel mondial din industria dulciurilor şi a cafelei. Ultima funcţie ocupată înainte de a veni în România a fost cea de senior category marketing director Philadelphia Europe, iar anterior a fost managing director al Kraft Foods Bulgaria, companie care deţine două unităţi de producţie şi care fabrică şi brandul românesc Poiana.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO