Retail&Agrobusiness

Pariul puternicului CEO al Coca-Cola pe transformarea fabricii din Ploieşti în hub regional se adevereşte: Cappy Pulpy, în 10 ţări

Muhtar Kent, artizanul dezvoltării Coca-Cola în România, a venit în toamna anului 2013 în România pentru a asista la inaugurarea liniei de producţie a Cappy Pulpy de la Ploieşti. El a pariat atunci pe transformarea fabricii într-un hub regional.

Muhtar Kent, artizanul dezvoltării Coca-Cola în România, a venit în toamna anului 2013 în România pentru a asista la inaugurarea liniei de producţie a Cappy Pulpy de la Ploieşti. El a pariat atunci pe transformarea fabricii într-un hub regional.

Autor: Mădălina Panaete

15.09.2015, 13:00 4127

Coca-Cola HBC, îmbuteliatorul local al Coca-Cola, este cel mai mare exportator din industria băuturilor, un sector care a trimis anul trecut pe pieţele externe produse de 110 mil. euro, în creştere cu 3% faţă de 2013.

Cappy Pulpy, cel mai nou brand din portofoliul local al Coca-Cola HBC, a ajuns să fie exportat în zece ţări, fapt ce vine să confirme anunţul lui Muhtar Kent, CEO al Coca-Cola Company, cea mai mare companie din industria bău­turilor răcoritoare din lume, în care spunea că fabrica din Ploieşti se va transforma într-un hub regional pentru îmbuteliator.

„Linia de îmbuteliere Cappy Pulpy are o capacitate de producţie (...) ce ajunge până la 36.000 de unităţi pe oră în funcţie de ambalaj. Astăzi Cappy Pulpy produs în România este exportat în alte zece ţări din Europa“, a spus Natalia Stroe, marketing & business development manager, Coca-Cola HBC Romania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO