Companii

Producătorul berii Heineken i-a prelungit mandatul directorului general cu încă patru ani

Producătorul berii Heineken i-a prelungit mandatul...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

03.11.2016, 11:12 1314

Heineken România, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa berii după cifra de afaceri, i-a prelungit mandatul lui Onno Rombouts, directorul general al companiei, cu încă patru ani, conform unui document din Monitorul Oficial.

Onno Rombouts, 47 de ani, a venit la conducerea producătorului de bere în iunie 2012. Anterior, el a ocupat funcţia de managing director, export and director regional commerce al Heineken Asia Pacific Pte Ltd., în Singapore.

Grupul olandez Heineken are patru fabrici în România, la Miercurea-Ciuc, Craiova, Constanţa şi Târgu-Mureş. Producătorul a raportat anul trecut un rulaj de 1,2 mld. lei, în creştere cu 11% faţă de anul precedent, arată calculele ZF făcute pe baza datelor de la Registrul Comerţului.

Anul trecut compania a realizat un profit net de 111 mi­lioane de lei, în scădere cu circa 20% faţă de anul precedent. Cu toate acestea, Heineken are unul dintre cele mai mari câştiguri din industria bunurilor de larg consum, însă este departe de campionul la acest capitol, producătorul de ţigarete British American Tobacco, care a raportat un profit de 435 milioane de lei.

Anul trecut, Heineken România a intrat pe piaţa cidrului, primul produs pe care îl lansează în afara produsului său tradiţional, berea. 

Principalii concurenţi ai producătorului Heineken pe plan local sunt Ursus Breweries, URBB, Bergenbier şi Romaqua Group. Compania are în portofoliu mărci de bere precum Heineken, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau şI Neumarkt şi mărci de cidru precum Strongbow , Old Mout Cider,  Livada Secretă şi Cidru Mândru.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO