Retail&Agrobusiness

Victor Ciupercă, Crama Liliac: Vrem ca 15% din afaceri să vină de la export

Victor Ciupercă, directorul general al producătorului Crama Liliac: „În ţară sunt circa 2.000 de restaurante importante, iar noi vrem să ajungem să fim prezenţi în jumătate dintre acestea. O cramă ca a noastră poate produce maximum 250.000-300.000 de sticle de vin la momentul acesta, iar în timp am putea merge spre 400.000 de sticle într-un an bun pentru producţie“

Victor Ciupercă, directorul general al producătorului Crama Liliac: „În ţară sunt circa 2.000 de restaurante importante, iar noi vrem să ajungem să fim prezenţi în jumătate dintre acestea. O cramă ca a noastră poate produce maximum 250.000-300.000 de sticle de vin la momentul acesta, iar în timp am putea merge spre 400.000 de sticle într-un an bun pentru producţie“

Autor: Cristina Rosca

11.05.2016, 00:00 335
Producătorul de vinuri premium Crama Liliac, controlat de omul de afaceri austriac Alfred Beck, şi-a bugetat pentru acest an vânzări de circa 1,5 milioane de euro, duble faţă de 2015, pe fondul unui avans al tuturor segmentelor pe care compania activează, respectiv HoReCa, retail şi export.
 
„Anul trecut am depăşit pragul de 150.000 de sticle vândute, în creştere cu 100% faţă de anul anterior. Cea mai mare parte a vânzărilor, respectiv mai bine de jumătate din vânzările în volum, au fost vin alb. Am vândut şi 25.000 de sticle de roze şi circa 40.000 de sticle de vin roşu. Cifra de afaceri a fost de 750.000 de euro, de peste două ori mai mare decât în anul anterior“, spune Victor Ciupercă, directorul general al producătorului Crama Liliac.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO