Companii

Retailerul român „Preţuri pentru tine“ a intrat pe piaţa din Bulgaria

Românii cheltuie anual pe haine şi încălţăminte circa 7 mld. lei (1,6 mld. euro), piaţa locală realizând circa 11% din vânzările de profil din regiune, potrivit calculelor ZF pe baza datelor oferite anterior de compania de cercetare de piaţă PMR.

Românii cheltuie anual pe haine şi încălţăminte circa 7 mld. lei (1,6 mld. euro), piaţa locală realizând circa 11% din vânzările de profil din regiune, potrivit calculelor ZF pe baza datelor oferite anterior de compania de cercetare de piaţă PMR.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

22.06.2016, 00:07 1717
Reţeaua de magazine cu îmbrăcăminte şi încălţăminte „Preţuri pentru tine“, dezvoltată de antreprenori locali, a intrat în acest an pe piaţa din Bulgaria, bifând astfel a treia ţară în care este prezent, după România şi Moldova.

„Preţuri pentru tine“ (PPT) este deţinut de Adrian Mărgărit, Gabriel Mărgărit, Tudor Matei şi Alexandru Matei, patru tineri din Bucureşti care au fondat un business care se bazează pe un model de magazine cu preţuri mici, amplasate în aproape toate judeţele ţării. În Bulgaria, brandul poartă numele de PPT-   Prix Pour Toi, conform site-ului companiei. Cu această intrare şi cu expansiunea din România şi Moldova, lanţul intrat pe piaţă în anul 2006 a ajuns la peste 160 de magazine. Cu o cifră de afaceri de 152 milioane de lei anul trecut, se clasează în topul celor mai mari cinci retaileri de îmbrăcăminte, conform calculelor ZF, într-un clasament condus de spaniolii de la Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear etc.) şi grupul suedez H&M.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO