♦ Potrivit unui studiu realizat de Sameday în luna octombrie a acestui an pe un eşantion de 800 de clienţi, circa 50% dintre clienţii din online aleg easyboxul ca metodă de livrare, în timp ce livrarea la uşă a înregistrat o scădere de 30% faţă de anul trecut.
Compania de curierat Sameday, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de profil, estimează o creştere de 25% a volumelor livrate în campania de Black Friday din acest an faţă de anul trecut.
„Creşterea vine de la un avans al volumelor din partea clienţilor actuali, dar şi datorită clienţilor noi pe care i-am adăugat în portofoliu. Această creştere se va traduce pentru perioada de Black Friday într-o medie zilnică de 500.000 de colete, iar în cea mai încărcată zi vom ajunge la circa 600.000 de colete, care va fi data de 13 noiembrie. Volumul va creşte cu 50% faţă de cea mai aglomerată zi din luna octombrie“, spune Alin Abalaşei, country manager Sameday România.