Companii

Sameday: Ne aşteptăm la o creştere de 25% a volumelor livrate de Black Friday faţă de anul trecut

Ultimele două luni din an, când sunt derulate campaniile de Black Friday şi de sărbătorile de iarnă, volumul coletelor este mult mai mare decât în restul anului, având totodată şi cea mai importantă pondere în afacerile înregistrate în întreg anul.

Ultimele două luni din an, când sunt derulate campaniile de Black Friday şi de sărbătorile de iarnă, volumul coletelor este mult mai mare decât în restul anului, având totodată şi cea mai importantă pondere în afacerile înregistrate în întreg anul.

Autor: Miruna Diaconu

03.11.2023, 10:30 113

Potrivit unui studiu realizat de Sameday în luna octombrie a acestui an pe un eşantion de 800 de clienţi, circa 50% dintre clienţii din online aleg easyboxul ca metodă de livrare, în timp ce livrarea la uşă a înregistrat o scădere de 30% faţă de anul trecut.

Compania de curierat Sameday, unul dintre cei mai mari ju­că­tori din piaţa de profil, esti­mează o creştere de 25% a volumelor livrate în campa­nia de Black Friday din acest an faţă de anul trecut.

„Creşterea vine de la un avans al volumelor din partea clienţilor actuali, dar şi datorită clienţilor noi pe care i-am adăugat în portofoliu. Această creştere se va traduce pentru perioada de Black Friday într-o medie zilnică de 500.000 de colete, iar în cea mai încărcată zi vom ajunge la circa 600.000 de colete, care va fi data de 13 no­iembrie. Vo­lumul va creşte cu 50% faţă de cea mai aglo­me­rată zi din luna octom­brie“, spu­ne Alin Abalaşei, country mana­­ger Sameday România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO