Companii

Sezamo: Până la finalul anului, online-ul va ajunge să reprezinte 4% din vânzările de bunuri FMCG, faţă de 1-2% la nivelul lui 2022

Pandemia de COVID-19 a adus un boost semnificativ comerţului online din România şi din întreaga lume. Deşi acest canal de vânzări era deja unul important pentru anumite segmente din comerţ, precum cel de electro-IT sau modă, el a explodat când vine vorba de retailul alimentar.

Pandemia de COVID-19 a adus un boost semnificativ comerţului online din România şi din întreaga lume. Deşi acest canal de vânzări era deja unul important pentru anumite segmente din comerţ, precum cel de electro-IT sau modă, el a explodat când vine vorba de retailul alimentar.

Autor: Cristina Roşca

25.04.2023, 18:30 212

Retailerul online Sezamo, parte a grupului ceh Rohlik, cu operaţiuni pe mai multe pieţe din Europa, este unul dintre cei mai noi jucători din comerţul local cu bunuri de larg consum Compania a intrat oficial în România în toamna lui 2022.

Românii vor cheltui în acest an aproape 1 mld. euro pe cumpărături online de bunuri de larg consum, adică alimente, băuturi, produse de curăţenie sau de îngrijire personală, arată o estimare a ZF pe baza datelor oferite de reprezentanţii Sezamo, un retailer pur online.

„Estimările din piaţă arată că până anul trecut retailul alimentar online era undeva la 1-2% (cotă de piaţă - n.red.). Estimarile sunt că va ajunge anul acesta la 4%“, afirmă oficialii Sezamo.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO