Companii

Sol Melia Bulgaria a avut cu 11% mai mulţi turişti români de weekend în vara aceasta

03.08.2010, 23:05 28

Reprezentanţii lanţului hotelier Sol Melia din Bulgaria spuncăanul acesta numărul turiştilor români care au preferat să-şipetreacă sfârşitul de săptămână în hotelurile bulgăreşti aflate înportofoliul companiei a crescut cu 11%. "Numărul turiştilor românicare îşi petrec weekendul pe litoralul bulgăresc a crescut continuuîn ultimii doi ani", a spus Maria Shishkova, director de vânzări şimarketing al Sol Melia Bulgaria. Motivele pentru care românii alegca destinaţie de weekend litoralul bulgăresc sunt distanţarezonabilă şi preţurile."Pentru turiştii care locuiesc în sudulRomâniei, inclusiv Bucureşti, distanţa este comparabilă cu cea pecare trebuie să o parcurgă până la litoralul românesc, iar drumulpână la Varna nu este deloc aglomerat. În plus, foarte des,preţurile practicate de hoteluri pentru weekenduri nu sunt mai maridecât cele aferente vacanţelor de şapte zile sau mai mult", a maispus Maria Shishkova. Sol Melia Bulgaria aprecia în luna mai că înacest an cele cinci hoteluri la Marea Neagră din portofoliul săuvor atrage peste 60.000 de turişti. Lanţul hotelier Sol Melia, altreilea ca mărime din Europa, cu 300 de hoteluri în 30 de ţări,este interesat de extindere pe piaţa românească, având în evaluaredouă proiecte, declara la finalul lunii mai Jose Manuel Navarro,managing director pentru Sol Melia Bulgaria.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO