Transportatorul edy Spedition mai are doar 280 de camioane

26 mar 2013 Autor: Bogdan Alecu

Edy International Spedition operează în prezent doar cu 280 de camioane faţă de peste 1.200 în 2008, iar activitatea se derulează aproape integral numai pe transport la nivel naţional, potrivit unor surse apropiate companiei.

Transportatorul mai efectuează transport internaţional, care de obicei este sursa de profit a companiilor de transport, doar cu 60 de camioane, echivalentul a 10% din flota de anul trecut. Ofi­cialii grupului edy nu au oferit niciun comentariu pe această temă. Compania a deţinut până anul trecut titlul de cel mai mare transportator rutier român şi unul dintre cei mai mari din Europa Centrală şi de Est, fiind singura companie românească cu peste 1.000 de camioane.

Grupul de firme edy a intrat în vara anului trecut în insolvenţă la câteva luni de la decesul lui Alin Popa, principalul acţionar şi fondator al companiei, la cererea ING Bank, dar şi a fondului de investiţii Westerham Holding care deţine 17,5% din companie.

La conducerea companiei, intrată din toamna anului trecut în insolvenţă şi aflată sub administratorul judiciar Rovigo, a revenit Mircea Ţiplea, după ce acesta a plecat din companie când aceasta a intrat prima dată în insolvenţă, misiunea sa fiind acum de a relansa activitatea de trans­port a companiei.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 26.03.2013

 
Cuvinte cheie:
edy Spedition
, camioane
Vizualizari:
Printeaza
Momentan sunt 3 comentarii Comenteaza si tu
Comentarii (3):
dan - 28 martie 2013, 08:45

In aceasta tara clar nu se poate trai civilizat si asta se obs si in cazul de fata. Sunt o mana de oameni care muncesc si trag ca robii sa construiasca ceva si cum mor, vin hienele, rad tot si se duce toata afacerea pe apa sambetei. Aceasta tara nu va evolua niciodata.

sigur ca daaa - 27 martie 2013, 20:08

Nu va mai bateti capul cu asemenea probleme ca Eduard Martin este fiul fostului prefect psd-ist Gheorghe Martin iar acum este din nou la ciolan cu Mazare si PSD. Adevarat ca Alin Popa era creierul afacerii iar Eduard este prostul cu bani si relatii.

fost angajat - 27 martie 2013, 19:00

pacat ca sa ajuns aici , dar era inveitabil la cum se desfasurau lucrurile in ultima perioada , mai ales de cand a venit echipa de " experti " a lui Mirecea Tiplea , cand a venit aceasta echipa de "experti " multi oameni de baza in companie cu experienta au fost dati deoparte si asa sa ajuns sa se faca transporturi la un pret de nici macar nu acoperea cheltuielile , si stiu ce vorbesc , as spune mai multe dar din respect pentru perioada frumoasa petrecuta acolo prefer sa ma abtin , dar oricum pana la urma cred ca sa ajuns aici pentru ca aici sa vrut sa se ajunga , probabil datorita neitelegerilor intre actionari , iar actionarul cu putere mai mare dar cu actiuni mai putine a castigat pana la urma , ramane de vazut ce a castigat

Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!

Comentariul a fost adaugat si va aparea dupa ce va fi moderat!

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către redactori. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. De asemenea, pentru o mai bună comunicare, vă rugăm să oferiţi o adresă de mail validă. Vă mulţumim!

zf.ro
Închide