Companii

Uleiul din Ucraina ia faţa brandurilor produse în România. În reţele precum Lidl şi Kaufland, unele mărci româneşti au preţuri duble faţă de brandurile din Ucraina

Uleiul din Ucraina ia faţa brandurilor produse în...

Autor: Florentina Niţu

20.04.2023, 16:30 27656

♦ România nu are probleme în ceea ce priveşte satisfacerea consumului intern, doarece este cel mai mare producător de floarea-soarelui din Uniunea Europeană şi cel mai exportat produs alimentar este uleiul de floarea-soarelui

CU GUST este un brand de ulei de floarea-soarelui produs în Ucraina, care şi-a găsit loc de curând pe rafturile supermarketurilor şi hipermarketurilor din România.

În reţeaua de comerţ modern Kaufland, într-un magazin de pe Mihai Bravu, o sticlă de ulei, ambalat la 5 litri, costă 38,99 lei. Preţul per litru e 7,8 lei, iar acum, are o reducere de 17%. În reţeaua Lidl, o sticlă de ulei de 1 litru, costa înainte de sărbători între 8 şi 9 lei.

Preţul uleiului de floarea-soarelui CU GUST, fabricat în Ucraiana, este cu 40% mai mic în magazinul Kaufland decât brandul Unisol (10,89 lei/litru), produs de americanii de la Bunge, liderul pieţei de ulei din România, cu 60% mai ieftin decât marca proprie (12,99 lei/litru), iar brandul Spornic (17,49 lei/litru), ulei pentru prăjit, produs de compania cu capital românesc Prutul costă dublu faţă de uleiul ucrainean.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO