Companii

Un nume nou îşi face loc pe piaţa locală de modă. Grupul polonez CCC a adus în România outleturile HalfPrice. Primul magazin a fost deschis în Turda, urmează Bucureştiul cu AFI Cotroceni

Brandul HalfPrice, activ pe segmentul de outleturi, va deschide primul său magazin din Bucureşti în mallul AFI Cotroceni, conform datelor ZF.

Brandul HalfPrice, activ pe segmentul de outleturi, va deschide primul său magazin din Bucureşti în mallul AFI Cotroceni, conform datelor ZF.

Autor: Cristina Roşca

29.07.2023, 23:33 2699

Grupul va inaugura magazine şi în Arad şi Sibiu, având deschise mai multe poziţii în acest sens HalfPrice are în portofoliu „mii de branduri“ ale căror produse vor fi vândute cu discount, printre acestea numărându-se şi Guess, Tommy Hilfiger, GAP, Topshop sau Pimkie În România, piaţa de outlet multibrand este fragmentată şi nu există un grup care să pătrundă în malluri şi parcuri de retail cum face HalfPrice.

Grupul polonez CCC, ce de­ţine brandul de încălţăminte cu ace­laşi nume – al doilea cel mai mare retailer de profil din Româ­nia -, dar şi magazi­ne­le epantofi şi Modivo – cu­noscute mai ales pentru ope­ra­ţiu­nile lor online -, a adus pe piaţa lo­ca­lă o nouă marcă, este vorba de HalfPrice, un retailer de modă cu preţuri mici, activ pe segmentul de outlet. Primul maga­zin a fost deja inugu­rat la Turda, în parcul de retail Funshop Park, ur­mând acum ca gru­pul să îşi facă intra­rea în Bucureşti, în AFI Cotroceni. În mallul bucureş­tean, magazinul va fi pozi­ţionat lângă hiper­marketul Auchan.

Mai mult ex­pansiunea HalfPrice continuă, pe listă aflându-se oraşele Sibiu şi Arad, con­form anunţurilor de angajare publice.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO