Companii

ZF/ Raiffeisen Branduri româneşti. Simona Bişboacă, fondatoare Phenalex: Chiar dacă nu ai un buget mare de investit, poţi să ai rezultate dacă munceşti

SIMONA BIŞBOACÂ: Eu am început cu cercetare, am fost în timpul studenţiei cu o bursă în străinătate, m-am întors în ţară şi am continuat partea de cercetare

SIMONA BIŞBOACÂ: Eu am început cu cercetare, am fost în timpul studenţiei cu o bursă în străinătate, m-am întors în ţară şi am continuat partea de cercetare

Autor: Georgiana Mihalache

20.09.2019, 00:00 162

Perseverenţa în business aduce rezultate pentru antreprenorii de talie mică, la început de drum, chiar dacă nu au un buget mare pentru investiţii, susţine Simona Bişboacă, antrepre­noarea care a pus pe piaţă în 2010 bran­dul Phenalex, sub care produce supli­mente şi produse alimentare na­turale. Ea a fost prezentă la conferinţa Bran­duri româneşti, organizată la Oradea de Ziarul Financiar în parte­neriat cu Raiffeisen Bank România.

„Eu am început cu cercetare, am fost în timpul studenţiei cu o bursă în străinătate, m-am întors în ţară şi am continuat partea de cercetare. Am înregistrat primul brevet de produs în 2009 - am avut o idee de produs ino­vativ în nişa suplimentelor alimentare. Am început greu, cu buget aproape inexistent, dar ni se deschideau uşile”, a povestit Simona Bişboacă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO