Inovarea, cercetarea şi pregătirea angajaţilor ar trebui să ţină vârful listei de investiţii pe care antreprenorii locali, acestea generând în viitor creşteri ale businessurilor peste cele înregistrate cu o activitate normală.
De asemenea, antreprenorii ar trebui să creeze produse unice pe care să le vândă la nivel global, aceasta fiind miza cea mai mare în prezent. Acestea sunt unele dintre cele mai importante concluzii ale conferinţei „România 100 de ani de business“ organizată la Timişoara de ZF cu sprijinul Băncii Transilvania şi al companiei de consultanţă EY România.
„În momentul în care discuţi de proprietate intelectuală, trebuie să discuţi de cercetare şi de domenii unde poţi deveni numărul unu mondial. Eu viitorul aşa îl văd. Mi-aş dori să fie din ce în ce mai multe firme, start-up-uri, oameni care să vină cu produse şi servicii la nivel global. Jocul la acest moment este la nivel global, nu local. Şi pe de altă parte, să vină investitori care să finanţeze aceste idei sau start-up-uri“, a declarat în cadrul conferinţei Horaţiu Moldovan, fondator şi administrator, Lasting System, una dintre cele mai mari companii de distribuţie IT&C de pe piaţa locală.