Eveniment

Dupa Cola Steaua, berea Steaua. Brandul Steaua, programat să apară şi pe alte produse

Dupa Cola Steaua, berea Steaua. Brandul Steaua, programat să apară şi pe alte produse
02.12.2010, 09:33 433

Echipa de fotbal din Ghencea a lansat miercuri o bere carepoartă numele formaţiei. Noul produs de marketing, scos la vânzarela numai o săptămână după băutura răcoritoare Cola Steaua, estedisponibil în două variante - cu şi fără alcool, scrie Business Magazin.

Preşedintele CA al FC Steaua, Valeriu Argăseală, a declarat că"produsul se afla în programul nostru de mai multă vreme".Argăseală a adăugat că "vor mai fi şi alte evenimente; cred că estebine să ne bucurăm suporterii şi românii cu astfel de produse, carepoartă emblema Steaua". În opinia lui, o astfel de acţiune este"comparabilă cu a marilor cluburi din Europa".

Berea Steaua intră în luptă pe un segment aglomerat, ocupat demarci puternice, care pe parcursul ultimului an şi jumătate s-aredus cu circa un sfert în valoare. Ţinând cont şi de faptul căeste şi o marcă a unui club de fotbal, berea Steaua va risca să fieconsumată doar de suporteri ai clubului.

Pe piaţa berii, care are o valoare anuală de circa 800 demilioane de euro, cele mai mari vanzari le înregistrează companiileUrsus Breweries, Heineken, Bergenbier şi United Romanian BreweriesBereprod (imbuteliatorul mărcilor Tuborg şi Carlsberg). Mai multedespre evenimentul de lansare a berii Steaua citiţipe www.businessmagazin.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO