Info

(P) Ce sortimente de carne livrează METRO clienţilor săi profesionişti, în ajunul sărbătorilor

Autor: Publicitate

14.12.2022, 08:00 268

Consumul de carne a crescut semnificativ în ultimii ani, în România, românii căutând produse tot mai diversificate, care să provină din surse sigure. Mai precis, un român mânăncă, în medie, 37 kilograme de carne de porc pe an – porcul fiind şi prima alegere în materie de carne, la nivel naţional. În ordinea preferinţelor de consum se numără apoi carnea de pui (28 kilograme pe an/persoana), carnea de vită (5,4 kilograme pe an/persoană) şi carnea de oaie (2,4 kilograme pe an/persoană), arată datele Institutului Naţional de Statistică (2020).

Cu peste 40.000 de tone de carne distribuite anual în ţară, METRO, liderul comerţului cu ridicata în România de peste 25 de ani, este un reper şi o sursă constantă şi sigură de aprovizionare de preparate din carne pentru consumatorii din România, preferată îndeosebi de clienţii din domeniul HoReCa şi de proprietarii magazinelor de proximitate. Gama de carne este şi va continua să fie o prioritate pentru METRO, ca răspuns la nevoile clienţilor din industria ospitalităţii, dar şi a celor din zona comerţului tradiţional, pentru care comercializarea de produse din carne proaspătă poate fi o sursă reală de creştere a vânzărilor şi a profitului.

 

Ce fel de carne cumpără românii: de la coaste şi ceafă de porc maturate, până la vită de origine argentiniană

Printre preparatele preferate ale românilor, în special în apropierea sărbătorilor de iarnă, se numără cele din carne de porc (aproape jumătate din consumul total). Cu toate acestea, atât preparatele din carne de oaie, cât şi cele din carne de vită au început să fie tot mai apreciate de consumatori – în ambele cazuri, materia primă de calitate superioară fiind principalul criteriu privind decizia de consum. 

Pentru a veni în întâmpinarea clienţilor săi profesionişti, în urmă cu doi ani, METRO a dezvoltat propriul centru de producţie de carne, furnizând un sortiment diversificat de carne de porc, oaie şi vită, permanent îmbogăţit cu articole adaptate nevoilor clienţilor profesionişti. Centrul de procesare a cărnii, o investiţie METRO de aproximativ 2.5 milioane de euro, este amplasat pe platforma logistică de la Ştefăneştii de Jos a companiei, şi este funcţional din primăvara anului 2020.

Astfel, wholesalerul comercializează o gamă variată de produse din carne de porc, într-o prezentare şi ambalari potrivite pentru clientii profesionisti: de la ceafă de porc şi cotlet feliate, gama de marinate gata de pus pe grătar, până la carnea dry aged.

Totodată, METRO le oferă clienţilor săi revânzători şi HoReCa, alături de produsele gata porţionate şi feliate, carnea tocată, cârnaţii ori bine-cunoscuţii mici Bucur, realizaţi după reţete tradiţionale româneşti, dar şi noile specialităţi CARRE de porc cu 4 coaste şi Ceafă de porc, maturate timp de 21 de zile pentru arome si texturi deosebite.

 

Produsele marinate din carne, o alegere la îndemână

Proaspăt inaugurată în acest an, gama de marinate din porc şi oaie, dezvoltată în cadrul centrului de producţie carne proprie METRO, se alătură produselor deja disponibile la raft, precum carne de porc feliată şi calibrată, carne tocată, mici şi cârnaţi, carne de vită porţionată şi calibrată.

Gama de marinate include, printre altele, piept de porc feliat, marinat cu usturoi negru sau uşor picant, pastramă de oaie marinată în baiţ, ceafă de porc marinată, uşor picantă, sau ceafă de porc feliată, marinată, Maitre d’Hotel, toate sortimentele remarcându-se printr-o aromă şi textură imbatabile.

De altfel, METRO îşi optimizează constant meniul pentru profesioniştii din industria ospitalităţii, care au nevoie de produse adaptate utilizării profesionale, corect porţionate şi ambalate, diminuând pierderile şi facilitând un timp de gătire redus. Alături de clasicele produse din carne de porc, ceafă şi cotlet fără os, feliate şi împachetate pentru optimizarea timpului şi a costului de producţie, potrivite pentru meniuri à la carte, dar în special pentru meniuri de evenimente festive, în sortimentaţia de carne roşie realizată în secţia de producţie METRO, au fost dezvoltate şi tăieturi de vită din antricot şi vrăbioară, porţionate şi ambalate individual, provenite din piese de vită de origine Argentina, Brazilia şi Statele Unite ale Americii.

Pentru clienţii revânzători, METRO oferă produse din carne proaspătă, ce provine din surse sigure, ideal porţionate, calibrate şi ambalate, care facilitează un timp de gătire redus şi rezultate excelente, astfel încât clienţii să revină în locaţii. Spre exemplu, gama de carne roşie de la METRO, ce include ceafă, piept sau cotlet de porc feliate, gama de produse marinate gata pentru grătar, pastramă de oaie, mici Bucur - reţetă proprie, realizată cu ingrediente naturale, cârnaţi proaspeţi, cu conţinut ridicat de carne sau carne tocată de porc, vită sau în amestec.

 

Motivele de a investi într-un centru de producţie carne

Mai mult, METRO depune eforturi constante pentru dezvoltarea sortimentelor şi asigurarea disponibilităţii produselor sale. „Am investit timp şi un buget consistent în centrul nostru de producţie carne proprie, de la Ştefăneşti, unde dezvoltăm constant sortimente noi, adaptate nevoilor clienţilor noştri, precum şi evoluţiei pieţei. Ne-am dorit o locaţie modernă, spaţioasă, cu o capacitate mare de producţie, care să garanteze un flux constant de marfă la cele mai înalte standarde către clienţii noştri, pentru a le asigura competitivitatea în orice moment. Gama noastră de preparate din carne producţie proprie include soluţii complete, inspirate din activitatea, cerinţele şi feedback-ul clienţilor şi ne bucurăm că o putem îmbunătăţi constant“, punctează Adrian Ariciu, CEO METRO România.

Toate produsele dezvoltate în cadrul unităţii de producţie proprie sunt obţinute cu ajutorul unor echipamente de ultimă generaţie, prin respectarea cu stricteţe a tuturor măsurilor de siguranţă, elemente care garantează calitatea superioară a fiecărui articol. Totodată, produsele provenite din linia de producţie proprie sunt împachetate şi ambalate ATM (ambalare în atmosferă controlată), astfel încât proprietăţile cărnii să rămână neschimbate.

Gama de produse din carne proprie METRO, cât şi sortimentele de vită provenite de la producători de top din lumea întreagă, ce se regăsesc la raft în magazinele sale, pot fi consultate şi online pe site-ul www.metro.ro, în secţiunea „Cataloagele noastre”.

 

Despre METRO

METRO este o companie internaţională de top cu sortimente alimentare şi nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor şi cateringului (HoReCa), precum şi ale comercianţilor independenţi. În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienţi care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online şi să-şi ridice achiziţiile de la magazin sau să le livreze. De asemenea, METRO sprijină competitivitatea antreprenorilor şi a întreprinderilor independente cu soluţii digitale şi prin urmare, contribuie la diversitatea culturală în comerţ şi industria ospitalităţii. Sustenabilitatea este un pilon cheie al afacerii METRO. METRO a fost listată în Dow Jones Sustainability Index timp de 8 ani consecutiv. Compania operează în peste 30 de ţări şi are peste 95.000 de angajaţi în întreaga lume. În anul financiar 2020/21, METRO a generat vânzări de 24,8 miliarde EUR. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.metroag.de.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO