Media & Advertising

Contul de comunicare al Vodafone pleacă de la Scala JWT la Grey

Autor: Adriana Rosoga

06.10.2010, 12:27 38

Agenţia de publicitate Grey WorldwideRomânia a câştigat în urma unui pitch care s-a finalizat laînceputul lui octombrie, contul de retail communication alVodafone, client tradiţional al Scala JWT.

Dan Medrea, CEO Grey pentru România, Ucraina şi Bulgaria aconfirmat pentru ZF câştigarea contului, însă nu a precizat careeste valoarea contractului.

Conform unor surse din piaţă, la pitch au mai participat ScalaJWT şi McCann Erickson. Printre serviciile pe care Grey le vaasigura pentru clientul Vodafone se numără campanii de comunicarepentru creşterea vânzărilor, activităţi de trade marketing,adaptarea campaniilor de comunicare ATL pentru retail, activităţiinstore.

Agenţia de publicitate Grey a obţinut şase trofee şi şaptenominalizări la festivalul local de publicitate Ador 2010.Premiileau fost acordate pentru două campanii: Eastpak - Urban dangers(trofeu în categoria Magazine&Newspaper Print; trofeu încategoria OOH; trofeu în categorie Special Best - Craft) şiFundraising Campaign for Marie Curie Hospital - Bad Time Stories(trofeu în categorie - Best of Category Special Best - Craft;trofeu în categoria Social Campaigns).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO