Media & Advertising

Saatchi&Saatchi a realizat cea mai recenta campanie de imagine pentru alunele Fiesta

23.03.2010, 17:28 55

Agentia de publicitate Saatchi & Saatchi a realizat cea mairecenta campanie de imagine pentru alunele Fiesta, brand dinportofoliul Intersnack, dupa ce a castigat un pitch local care aavut loc la sfarsitul anului trecut. Campania cuprinde un spot TV,POSM-uri (consta in amenajarea unui spatiu de promovare aprodusului la punctul de vanzare ) si un website dezvoltat de KubisInteractive.

"Saatchi & Saatchi isi extinde astfel business-ul pe clientulIntersnack Romania, devenind gardianul brandului Fiesta, alaturi deChioChips, existent in portofoliul agentiei de 8 ani," afirmaCarmen Barda, New Business Director Saatchi & Saatchi.
Saatchi&Saatchi face parte din grupul Centrade, unul dintreprimele grupuri de comunicare de pe piata locala, care in 2008 ainregistrat o cifra de afaceri de 81,6 milioane de euro. Printrecei mai importanti clienti Saatchi & Saatchi se numara: ToyotaRomania, P&G (Ariel, Head&Shoulders, Pampers), BungeRomania, Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips, Fiesta), PSI (LovePlus), United Way Romania, Special Olympics Romania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO