Mediafax.biz Exclusiv

Olteanu, Henkel: Potenţialul pieţei este încă foarte mare, iar costul transportului are o influenţă decisivă asupra preţului final al produselor

Autor: Cristina Rosca

21.03.2012, 15:00 89

Anul trecut, ritmul de lansare de noi produse pe piaţa românească a fost de şase ori mai mare decât în 2010, ritm chiar mai accelerat în cazul diviziilor FMCG.

"Potenţialul pieţei este încă foarte mare, iar pe această piaţă costul transportului are o influenţă decisivă asupra preţului final al produselor", explică Olteanu, care lucrează din 1996 în cadrul Henkel.

Henkel, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de bunuri de larg consum, a terminat anul trecut cu afaceri de 542 mil. lei (130 mil. euro), în scădere cu circa trei procente comparativ cu anul anterior

"Pentru 2012 ne dorim stabilitate fiscală, monetară, a cursului valutar şi o reducere a numărului de impozite şi taxe.", subliniază Olteanu.

El mai spune că începutul de an nu a fost spectaculos, deoarece iarna grea a dat companiei de furcă.

"Nu ne aşteptăm la o revenire a optimismului consumatorilor în 2012. Este posibil însă ca spre jumătatea anului să vedem totuşi o uşoară revenire a consumului, datorită faptului ca anul 2012 este an electoral", conchide preşedintele Henkel România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO