Mediafax.biz Exclusiv

Romcab: Vrem să devenim cel mai mare producător de cablu din zonă şi cel mai competitiv pe o rază de 1.500 km

Autor: Adrian Cojocar

14.02.2011, 15:24 122

Romcab şi-a propus pentru 2010 afaceri de 60,9milioane lei (14,3 mil.euro), în creştere cu 68%, conducereacompaniei spunând că această ţintă a fost atinsă în proporţie de95%. De asemenea, firma estima un profit net de 2,8 milioane lei(0,65 mil. euro).

"Noi ţintim să devenim un jucător pe plan zonal şi pepiaţa Europei Centrale şi de Est. Vrem să devenim cel mai mareproducător de cablu în această zonă şi cel mai competitiv pe o razăde 1.500 km", spune Csaba.

Anul acesta, conducerea Romcab se aşteaptă caafacerile să urce de trei până la patru ori, la peste 173 milioanede lei (40 mil. euro).

"Nu este nerealizabil un asemenea plan dacă ţinemcont că am semnat la finele anului trecut cu Bosch şi Delphicontracte cât afacerile noastre pe anul trecut, iar pondereafiecăruia dintre ei în totalul afacerilor pe anul curent nudepăşeşte 20%", a precizat Csaba.

Firma Salbaldari Târgu-Mureş deţine 69% din acţiunileRomcab, în timp ce banca americană Morgan Stanley are oparticipaţie de 22,8% din companie.

Omul de afaceri Zoltan Prosszer, proprietarul Romcab,şi-a propus să investească în următorii doi ani circa 98 mil. eurola producătorul de cabluri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO