Ascendis intră pe segmentul studiilor de piaţă şi mizează pe venituri de 300.000 euro din această nişă

8 feb 2018 Autor: Roxana Rosu

Bogdan Ciubotaru

Ascendis, companie de training şi consultanţă în domeniul dezvoltării organizaţionale, a intrat pe segmentul studiilor de piaţă dedicate zonei de HR, printr-un parteneriat cu Ipsos Interactive Services (IIS), şi îşi propune să ajungă în acest an la vânzări de 300.000 de euro pe această nişă, pe fondul interesului manifestat de clienţi pentru astfel de cercetări.

„În prezent, piaţa forţei de muncă este condusă de cei mai buni dintre candidaţi. Acesta este efectul unei oferte de muncă supradimensionate faţă de disponibilul pieţei de muncă, iar impactul se vede în toate industriile. Dacă acum 10 ani la un anunţ de recrutare aplicau 200 de candidaţi şi aflam că 10 dintre ei nu erau calificaţi pentru poziţia respectivă, astăzi, la acelaşi anunţ, aplică doar 10 candidaţi şi niciunul nu are pregătirea necesară. Atragerea şi retenţia angajaţilor potriviţi sunt două dintre preocupările esenţiale ale managerilor români în 2018, iar pentru a gestiona aceste probleme, organizaţiile au nevoie de un diagnostic. Aşa a luat naştere divizia de studii de piaţă a Ascendis”, a declarat Bogdan Ciubotaru, consultant şi trainer Ascendis, responsabil de divizia Ascendis Surveys powered by Ipsos Interactive Services (IIS).

Noua divizie Ascendis le va pune la dispoziţie clienţilor, pentru început, două tipuri de studii: online climate surveys, care măsoară atât percepţia despre companie a candidaţilor din piaţă (studii de climat externe sau brand de angajator), cât şi satisfacţia propriilor angajaţi ai companiei (studii de climat interne) şi market surveys, studii de piaţă complexe, pe o populaţie reprezentativă, ce oferă informaţii critice în luarea deciziilor de business. Preţul unui sondaj variază, în funcţie de gradul de complexitate şi target-ul vizat.

„Peste 70% dintre români au un smartphone, iar 45% dintre ei au achiziţionat cel puţin un produs on-line în ultimul an. Mai mult de 75% dintre cei care locuiesc în mediul urban au acces la internet, iar pentru a le înţelege comportamentul şi pentru a le oferi soluţii personalizate, culegerea de date online şi mobile joacă un rol important prin prisma acurateţei şi vitezei. În plus, oferă şi avantajul de a observa şi analiza comportamentul consumatorilor în timp real”, a declarat Ileana Pârvu, Managing Director, Ipsos Interactive Services România.

Pe termen mediu, Ascendis are ca obiectiv livrarea de cercetări de piaţă şi pentru clienţi din Europa.

Parteneriatul strategic Ascendis - Ipsos Interactive Services (IIS) vine după o serie de alte parteneriate sau achiziţii pe care grupul Ascendis le-a realizat în ultimii ani.

Ipsos Interactive Services România (IIS) este cel mai mare Centru de Excelenţă în Colectare de Date pentru mediul online şi mobile din Europa al grupului francez de cercetare de piaţă Ipsos. În România, compania are peste 1.000 de angajaţi - în birourile din Bucureşti şi Braşov, şi peste 1.700 global. Ipsos Interactive Services România deţine paneluri de respondenţi în 96 de ţări (care însumează aproximativ 5.000.000 de respondenţi - localizaţi în Europa, America de Nord şi America de Sud şi Asia) iar anual realizează peste 14.000 de sondaje prin reţeaua Ipsos.

 

 

 
Cuvinte cheie:
piata
, studiu
, companie
, clienti
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide