Profesii

Atenţie, companii: pierdeţi bani degeaba cu conferinţele dacă participanţii nu vorbesc între ei!

Eric de Groot, specialist în „meeting design“: Pentru ca un eveniment să îşi atingă scopul, participanţii trebuie să interacţioneze, să primească informaţii de valoroase şi să aplice la serviciu ce au învăţat.

Eric de Groot, specialist în „meeting design“: Pentru ca un eveniment să îşi atingă scopul, participanţii trebuie să interacţioneze, să primească informaţii de valoroase şi să aplice la serviciu ce au învăţat.

Autor: Adelina Mihai

11.10.2017, 00:05 645

Companiile pierd bani atunci când îşi trimit angajaţii la evenimente de business în care nu interacţionează cu ceilalţi, nu primesc informaţii valoroase şi nu aplică ulterior ce au învăţat, spune Eric de Groot, specialist în organizarea de conferinţe.

„Angajatorii au costuri foarte mari cu angajaţii care merg la conferinţe din care aceştia nu învaţă nimic, pentru că un angajat nu este productiv dacă stă la un eveniment în timpul serviciului, timp în care îşi primeşte salariul. Pentru ca o conferinţă să fie eficientă, trebuie să existe interacţiune între participanţi, informaţiile transmise să aibă substanţă, iar în urma interacţiunii să existe rezultate vizibile pentru participanţi“, a spus Eric de Groot,  de profesie „mee­ting designer“,  prezent ieri la un eveni­ment organizat de firma de training As­cendis, cu care colaborează pe plan local.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO